Anaokul-İlkokul

Tek Kampüs Anaokul - İlkokul
Eğitim Programları – Tek Kampüs Okulları
Tek Kampüs Okullarında hedefimiz; öğrencilerimizi bireysel özellikleriyle tanıyan, her yönüyle geliştiren, Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı, ana diline ve İngilizceye hâkim, iletişim becerileri güçlü, sorumluluk sahibi, paylaşmayı bilen, yaratıcı ve özgüveni yüksek bireyler olarak yetiştirmektir.
Eğitim programımız; Uluslararası programları ve  MEB müfredatını temel alır, disiplinler üstü temalarla desteklenen sorgulama temelli çağdaş bir eğitim yaklaşımı ile güçlendirilir.
Öğrencilerimizin bilgiye ulaşmasının ötesinde, bilgiyi kullanabilmeleri, yorumlayabilmeleri ve sorgulayabilmeleri hedeflenir. Farklı düşünme becerilerini geliştirmelerine, problem çözme yolları bulmalarına ve bireysel öğrenme stillerine uygun öğretim yöntemleriyle ilerlemelerine özen gösteririz.
Akran işbirliği çalışmaları ile öğrenciler arasında olumlu iletişim güçlendirilirken; öğretmen–öğrenci etkileşiminde “ben dili” temel alınarak öğrencilerin kendi davranışlarını yönetebilmeleri desteklenir.
Yabancı Dil Eğitimi
Çift Dilli Eğitim Yaklaşımı
Tek Kampüs Okullarında öncelikli hedefimiz, öğrencilerimizin İngilizceyi yaşamlarının doğal bir parçası olarak kullanabilmeleri ve kendilerini ulusal–uluslararası platformlarda etkili biçimde ifade edebilmeleridir.
Çift Dilli Uygulama Programı
Çift dilli eğitim modeli okul öncesi gruplardan başlayarak ilkokulda devam eder.
Öğrenciler İngilizceyi yalnızca derslerde değil, okul yaşamının tamamında kullanır: yemekte, bahçede, etkinliklerde, oyun saatlerinde ve sınıf içi akışta.
İlkokulun ilk yıllarında belirli dersler Türk ve yabancı öğretmenler eşliğinde çift dilde işlenir.
Üst sınıflarda program yerini güçlendirilmiş İngilizce müfredatına bırakır.
Amacımız öğrencilerimizin İngilizceyi günlük yaşamın doğal akışı içinde kullanmalarını sağlamak, her iki dilde de kavramları bütünsel olarak öğrenmelerine destek olmaktır. Öğrencilerimiz yaş ve seviyelerine uygun uluslararası sınavlara hazırlanır ve Cambridge YLE sınavlarıyla kendilerini değerlendirme fırsatı bulur.
Kulüp Çalışmaları
Tek Kampüs Okullarında kulüp programı öğrencilerin yaş özellikleri, ilgi alanları ve yetenekleri doğrultusunda hazırlanır. Kulüpler; öğrencilerin özgüven geliştirmelerini, farklı alanlarda deneyim kazanmalarını ve potansiyellerini keşfetmelerini destekler.
Kulüplerimizden Bazıları
Yüzme
Tenis
Futbol
Basketbol
Cimnastik
Halk Oyunları
Drama & Tiyatro
Robotik Kodlama
Koro
Keman
Dans
Satranç
Akıl Oyunları
Lego
Görsel Sanatlar
Seramik
Yaşam Becerileri
Suluboya
Dublaj – İngilizce Dubbing Club  
Kulüp çalışmaları yıl boyunca sergiler, gösteriler ve etkinliklerle desteklenir.
Branş Etkinlikleri
Sanat ve spor çalışmaları öğrencilerin duygusal, zihinsel ve sosyal gelişimlerini desteklemek için özel olarak planlanır.
Sanat etkinliklerinde, öğrenciler bireysel çalışmalarıyla üretir, öğrenir ve ortaya koydukları eserler okul içi sergilerde paylaşılır.
Beden eğitimi etkinliklerinde öğrenciler farklı spor branşlarını tanıma ve deneme fırsatı bulur. İşbirliği, liderlik, centilmenlik, rekabeti doğru yönetme gibi olumlu davranışlar pekiştirilir.
Öğrenme Ortamlarımız
Sınıflar
Modern ve öğrencilerin ihtiyaçlarına göre düzenlenmiş sınıflarımızda esnek, özgür ve katılımcı bir öğrenme ortamı sunulmaktadır.
Fen Laboratuvarı 
Anasınıfından itibaren deney–gözlem temelli, yaparak–yaşayarak öğrenmeye dayalı etkinlikler gerçekleştirilir. Laboratuvar kullanımı bilimin somutlaştırılmasını sağlar.
Kütüphane
Türkçe ve İngilizce kaynaklarıyla okuma kültürünü destekler. Araştırma, proje ve inceleme çalışmalarında aktif olarak kullanılmaktadır.
Konferans Salonu
Tiyatro, münazara, söyleşi, özel günler ve çeşitli kültürel etkinliklerde kullanılan önemli bir öğrenme alanıdır.
Sera Alanı
Öğrencilerimizin toprakla buluşarak üretmeyi deneyimlediği, doğa bilincini geliştiren özel bir öğrenme alanıdır.
Akademik Güçlendirme Programları
Birebir Öğrenci Çalışmaları
Öğrencilerimizin akademik gelişimlerini desteklemek için öğretmen gözlemleri doğrultusunda belirlenen günlerde birebir güçlendirme çalışmaları yapılır.
Okuma Programı
Düzenli kitap okuma alışkanlığı kazandırılır. Yazar buluşmaları, kitap incelemeleri ve okuma etkinlikleri programın bir parçasıdır.
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
Veli–Öğretmen Seminerleri
Uzmanlar eşliğinde velilere eğitim, iletişim ve çocuk gelişimi konularında seminerler düzenlenir.
İkinci Adım Programı
Öğrencilerin sosyal–duygusal gelişimini destekleyen duygudaşlık, öfke yönetimi, problem çözme ve işbirliği becerilerini geliştiren yapılandırılmış bir programdır.
Bireysel Öğrenci Görüşmeleri
Öğrencilerin ihtiyaçlarına göre duygusal, sosyal ve akademik gelişimlerini desteklemek amacıyla rehberlik görüşmeleri yapılır.
Grup Rehberlik Çalışmaları
Her yaş grubuna uygun planlarla sınıf içi rehberlik dersleri uygulanır.
Aile Danışmanlığı ve Bültenler
Aile içi iletişim, sorumluluk, duygular, ders çalışma alışkanlığı gibi konularda danışmanlık verilir ve bilgilendirici bültenler paylaşılır.
Ölçme ve Değerlendirme
Öğrenme hedeflerimiz dinamik olup çağın ihtiyaçlarına göre güncellenir.
Anasınıfı düzeyinde;
Performans değerlendirmeleri Akran ve öz değerlendirme
Açık uçlu uygulamalar
Süreç odaklı ölçme araçlar
Rubrikler ve kontrol listeleri kullanılır.
 


WhatsApp
Hemen Ara